ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے؟ - ?What is Digital Marketing

 

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے؟(What is Digital Marketing?)

ڈیجیٹل مارکیٹنگ انٹرنیٹ اور ڈیجیٹل میڈیا پلیٹ فارم کو مصنوعات یا خدمات کو فروغ دینے کے لیے استعمال کرنے کا عمل ہے۔ اس میں آن لائن مارکیٹنگ کنڈیشنگ کی ایک وسیع رینج شامل ہے جو ہدف کے پیروکاروں تک پہنچنے اور اس کے ساتھ مشغول ہونے کے لیے انٹرنیٹ اور الیکٹرانک تعصب کا استعمال کرتی ہے۔ ڈیجیٹل مارکیٹنگ اب انٹرنیٹ کے وسیع استعمال اور ڈیجیٹل ٹیکنالوجیز پر بھروسہ بڑھانے کی وجہ سے کاروباری اداروں اور انجمنوں کے لیے مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں کا ایک اہم حصہ بن چکی ہے۔ ڈیجیٹل مارکیٹنگ مصنوعات یا خدمات کو فروغ دینے کے لیے انٹرنیٹ اور ڈیجیٹل میڈیا پلیٹ فارم استعمال کرنے کا عمل ہے۔ اس میں آن لائن مارکیٹنگ کنڈیشنگ کی ایک وسیع رینج شامل ہے جو ہدف کے پیروکاروں تک پہنچنے اور مشغول کرنے کے لیے انٹرنیٹ اور الیکٹرانک تعصب کا استعمال کرتی ہے۔ انٹرنیٹ کے وسیع استعمال اور ڈیجیٹل ٹیکنالوجیز پر بھروسہ کرنے کی وجہ سے ڈیجیٹل مارکیٹنگ اب کاروباروں اور انجمنوں کے لیے مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں کا اہم حصہ بن گئی ہے۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی تاریخ:

1980-1990 کی دہائی: انٹرنیٹ کا ظہور: ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی جڑیں 1980 اور 1990 کی دہائیوں میں تلاش کی جا سکتی ہیں جب انٹرنیٹ عوام کے لیے زیادہ قابل رسائی ہونا شروع ہوا۔ اس دوران ای میل مارکیٹنگ اور بنیادی آن لائن اشتہارات سامنے آنے لگے۔

1990-2000 کی دہائی: سرچ انجنوں اور بینر اشتہارات کا عروج: Yahoo! جیسے سرچ انجن کی ترقی اور بعد میں گوگل نے انقلاب برپا کیا کہ لوگ کس طرح آن لائن معلومات تک رسائی حاصل کرتے ہیں۔ اس دور میں سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO) اور بینر اشتہارات کے استعمال کو آن لائن اشتہارات کی مقبول شکلوں کے طور پر دیکھا گیا۔

2000 کی دہائی: سوشل میڈیا اور مواد کی مارکیٹنگ: 2000 کی دہائی کے اوائل میں فیس بک، ٹویٹر، اور لنکڈ ان جیسے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کا ظہور ہوا۔ اس کی وجہ سے سوشل میڈیا مارکیٹنگ میں اضافہ ہوا۔ مزید برآں، مواد کی مارکیٹنگ کو اہمیت حاصل ہوئی کیونکہ کاروبار نے گاہکوں کو متوجہ کرنے اور برقرار رکھنے کے لیے قیمتی مواد بنانا اور شیئر کرنا شروع کر دیا۔

2010s: موبائل مارکیٹنگ اور ویڈیو مواد: اسمارٹ فونز کے وسیع پیمانے پر اپنانے کے ساتھ، موبائل مارکیٹنگ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کا ایک اہم جزو بن گیا۔ ویڈیو مواد نے بھی مقبولیت حاصل کی، یوٹیوب جیسے پلیٹ فارمز کے بڑے اشتہاری چینل بن گئے۔ صارف کے تجربے اور مصروفیت کی اہمیت مزید واضح ہو گئی۔

 

جدید دور کی ڈیجیٹل مارکیٹنگ: 

ملٹی چینل مارکیٹنگ: کاروبار ایک مربوط اور مربوط مارکیٹنگ کی حکمت عملی بنانے کے لیے متعدد ڈیجیٹل چینلز کا استعمال کرتے ہیں، بشمول سوشل میڈیا، ای میل، سرچ انجن، ویب سائٹس، اور بہت کچھ۔

ڈیٹا سے چلنے والی مارکیٹنگ: ڈیٹا کی وسیع مقدار کی دستیابی مارکیٹرز کو صارف کے رویے اور ترجیحات کا تجزیہ کرنے کی اجازت دیتی ہے، جس سے ذاتی نوعیت کی اور ٹارگٹڈ مارکیٹنگ مہمات کو فعال کیا جا سکتا ہے۔

سوشل میڈیا مارکیٹنگ: فیس بک، انسٹاگرام، ٹویٹر، لنکڈ ان اور دیگر جیسے پلیٹ فارم ڈیجیٹل مارکیٹنگ میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ برانڈز ان پلیٹ فارمز کو اپنے سامعین کے ساتھ مشغول ہونے، برانڈ بیداری پیدا کرنے اور ٹریفک چلانے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔

مواد کی مارکیٹنگ: قیمتی اور متعلقہ مواد کی تخلیق ڈیجیٹل مارکیٹنگ کا ایک اہم پہلو ہے۔ بلاگز، مضامین، ویڈیوز، اور دیگر مواد کی شکلیں تعلیم، تفریح، اور ہدف کے سامعین کو راغب کرنے کے لیے استعمال کیے جاتے ہیں۔

SEO اور SEM: سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO) اور سرچ انجن مارکیٹنگ (SEM) سرچ انجنوں پر ویب سائٹ کی مرئیت کو بہتر بنانے کے لیے ضروری ہیں۔ گوگل اشتہارات جیسے پلیٹ فارمز کے ذریعے ادائیگی کی تشہیر ایک عام SEM حکمت عملی ہے۔

ای میل مارکیٹنگ: نئے چینلز کے عروج کے باوجود، ای میل مارکیٹنگ لیڈز تک پہنچنے اور ان کی پرورش کا ایک مؤثر طریقہ ہے۔ آٹومیشن ٹولز ای میل مہمات کی کارکردگی کو بڑھاتے ہیں۔

متاثر کن مارکیٹنگ: سوشل میڈیا یا دیگر ڈیجیٹل پلیٹ فارمز پر اثر انداز کرنے والوں کے ساتھ شراکت داری برانڈز کے لیے قابل اعتماد آوازوں کے ذریعے اپنے ہدف کے سامعین تک پہنچنے کا ایک مقبول طریقہ بن گیا ہے۔

ای کامرس اور موبائل کامرس: آن لائن شاپنگ اور موبائل ایپس کی ترقی نے ای کامرس اور موبائل کامرس کی حکمت عملیوں پر توجہ مرکوز کی ہے۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ متحرک ہے اور ٹیکنالوجی کی ترقی اور صارفین کے طرز عمل میں تبدیلی کے ساتھ مسلسل ترقی کر رہی ہے۔ کامیاب حکمت عملیوں میں اکثر تازہ ترین رجحانات کے ساتھ اپ ڈیٹ رہنا اور بدلتے ہوئے ڈیجیٹل 

زمین کی تزئین کو اپنانا شامل ہوتا ہے۔

Digital marketing kya hai

Pk News

ایک تبصرہ شائع کریں

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

جدید تر اس سے پرانی